“Şi a doua zi, foarte de dimineaţă, sculându-Se, a ieşit şi S-a dus într-un loc pustiu şi Se ruga acolo. Şi a mers după El Simon şi cei ce erau cu...
|
Vineri, 25 Mai, 2012
|
Iaşi:
Cer înnorat, 17°C
Conform unei echipe de cercetători din Suedia, ceaşca de cafea băută dimineaţa reduce riscul de producere a anumitor tipuri de cancer mamar. Femeile care consumă cel puţin 5 ceşti de cafea pe zi întâmpină un risc cu 57% mai mic de a se îmbolnăvi de un tip de cancer mamar denumit "estrogen receptor-negativ". Cercetătorii mai susţin că o femeie care bea regulat cafea beneficiază şi de o scădere, ce-i drept modestă, a factorului de risc general de îmbolnăvire de cancer de sân. Studiul a fost realizat pe un grup de femei cu vârsta între 50 şi 74 de ani. Din grup au făcut parte 2.818 femei cu cazuri confirmate de cancer mamar şi respectiv 3.111 femei sănătoase, folosite ca grup de control. Cercetătorii nu au putut stabili o legătură clară între consumul de cafea şi cancerele mamare în formă estrogen receptor-pozitiv, dar au confirmat o legătură clară între cafea şi diminuarea cazurilor de cancer mamar în formă estrogen receptor-negativ.
Află cum poți prelua titlurile din Doxologia|
Recomandă Doxologia
|
|
Facebook:
|
|
Google+:
|
|
Contribuie la acest articol
|
|
| Trimite corecții | Informații suplimentare |
| Recomandă link | Trimite fotografie/video |
| Contact | Adaugă un comentariu |
