„Pe calea succesului“, la Iaşi

Educaţie

„Pe calea succesului“, la Iaşi

    • „Pe calea succesului“, la Iaşi
      „Pe calea succesului“, la Iaşi

      „Pe calea succesului“, la Iaşi

    • „Pe calea succesului“, la Iaşi
      „Pe calea succesului“, la Iaşi

      „Pe calea succesului“, la Iaşi

    • „Pe calea succesului“, la Iaşi
      „Pe calea succesului“, la Iaşi

      „Pe calea succesului“, la Iaşi

Marţi, 4 martie 2014, Asociaţia Tinerilor pentru România (ATPR), la invitaţia Colegiului „Sfântul Nicolae“ al Facultăţii de Teologie Ortodoxă din Iaşi şi a Asociaţiei Studenţilor Francofoni din Iaşi (ASFI), a desfăşurat la Colegiul Naţional „Mihai Eminescu“ din Iaşi proiectul naţional „Pe calea succesului“.

Alături de Iaşi, proiectul naţional „Pe calea succesului“ s-a mai desfăşurat şi în alte 9 oraşe din ţară, propunându-şi atât să promoveze reperele de succes locale, cât şi să îi inspire pe tineri cu privire la modul în care aceştia vor cântări succesul, valoarea şi oamenii. La Iaşi, invitaţii de onoare au fost Mircea Meriacri, membru ASFI, şi Cristian Tănase, preşedintele ATPR.

„Ne bucurăm să ne întoarcem la Iaşi cu o nouă acţiune. Prin acest proiect vrem să aducem realele modele ale societăţii în aceeaşi încăpere cu tinerii. Vrem să le prezentăm tinerilor că există şi alte modalităţi de a avea succes decât acele false exemple care ni se tot prezintă la televizor. Greşit s-a încetăţenit ideea că succesul merge mână în mână cu vedetismul. Avem medici de excepţie, recunoscuţi pe plan mondial, dar care nu apar zilnic la TV sau, poate, nu au apărut niciodată. Avem profesori şi oameni de cultură care au reuşit prin muncă şi dăruire, dar care nu au ajuns la urechile tinerilor. Ţara aceasta are oameni de valoare, iar tinerii trebuie să-i cunoască. Este datoria noastră să-i cunoască şi să le urmeze exemplul“, ne-a declarat Cristian Tănase.

Asociaţia Tinerilor pentru România este o organizaţie non-guvernamentală, înfiinţată în 2013, care are ca obiective majore promovarea tinerilor în mediul social, economic şi educaţional, precum şi responsabilizarea acestora cu privire la viaţa lor şi rolul pe care îl au în familie, şcoală şi societate.